
Kita informacija
EGZAMINŲ LAIKYMO KOMISIJOJE TVARKARAŠTIS
2020/2021 m. m. rudens semestro egzaminų laikymo komisijose tvarkaraštis
Pakartotiniam egzaminų laikymui komisijoje būtina mano.vgtu sistemoje pasirinkti vieną iš nurodytų datų ir užsiregistruoti ne vėliau kaip 1 diena iki egzamino bei būtina turėti dekano leidimą.
Neužsiregistravę studentai neegzaminuojami.
Pakartotiniam egzaminų laikymui komisijoje būtina mano.vgtu sistemoje pasirinkti vieną iš nurodytų datų ir užsiregistruoti ne vėliau kaip 1 diena iki egzamino bei būtina turėti dekano leidimą.
Neužsiregistravę studentai neegzaminuojami.
Aktualūs darbo ir praktikos pasiūlymai studentams
Siūlome praktikos vietą tarptautinius pervežimus bei ekspedicijos paslaugas teikiančioje įmonių grupėje - cargoGO.
Skelbimą rasite čia

Ekonomikos žaidimas - Bosas ne basas 2020
Pagaliau! Spalio 23 d. įvyko Ekonomikos žaidimo Bosas ne basas finalas. Pandemija ilgai neleido susitikti ir pasidalinti šiluma, bet ekranuose gyvenimo džiaugsmu spinduliuojančios šypsenos – įrodymas, kad žinių poreikis ir malonumas mokytis žaidžiant įveikia visas kliūtis!
Visi – gimnazijų komandos – finalininkės, Ekonomikos inžinerijos katedros dėstytojai bei rėmėjai – finaliniame žaidime susitiko nuotoliniu būdu. Finalo dalyvius pasveikino Verslo vadybos fakulteto dekanė prof. dr. Jelena Stankevičienė bei LR ekonomikos ir inovacijų viceministrė Jekaterina Rojaka.
Žaidimo finale dalyvavo 10 komandų iš Vilniaus ir Vilniaus rajono, Kauno, Utenos, Alytaus, Marijampolės ir Priekulės miestų. Komandos buvo suskirstytos į tris pogrupius, kuriuose tarpusavyje rungėsi internetinėje Kahoot platformoje. Nugalėtojais tapo: Vilniaus licėjus, VDU Rasos gimnazija bei Vilniaus Radvilų gimnazija.
Esė ekonomikos tema rungtyje nugalėjo Utenos gimnazistė Gabrielė Karvelytė.
Finalinio žaidimo nugalėtojus sveikino žaidimo rėmėjai: „Investicijų ir verslo garantijos“ Marketingo skyriaus vadovė - Asta Slapšienė bei „Western Union“ atstovė - Anželika Kiselevskaja-Singh. Visiems žaidimo dalyviams padėkos bei rėmėjų prizai buvo išsiųsti paštu.
Džiaugiamės įvykusiu Ekonomikos žaidimo Bosas ne basas finalu ir jau galvojame klausimus būsimam žaidimui, kurio metu tikimės vėl pasimatyti.

Ekonomikos žaidimas - Silpniausioji grandis 2019
2019 m. balandžio 5 dieną VGTU Ekonomikos inžinerijos katedra kartu su LR ekonomikos ir inovacijų ministerija, “Investicijų ir verslo garantijos”, „Mantinga”, „Ainava”, organizavo Ekonomikos žaidimą – Silpniausioji grandis.
Žaidime dalyvavo 11-12 klasių moksleiviai iš 14 mokyklų. Žaidimo atidarymas ir finalinis etapas vyko VGTU, kur susirinkusius mokinius ir mokytojus pasveikino LR Ekonomikos ir inovacijų ministras Virginijus Sinkevičius bei Verslo vadybos fakulteto dekanė prof. dr. Jelena Stankevičienė.
Ekonomikos žaidime dalyvavo 80 moksleivių iš įvairių Lietuvos regionų: Vilniaus, Kauno, Utenos, Kretingos, Alytaus, Panevėžio.
Žaidimo dalyviai buvo suskirstyti į keturis pogrupius, kuriuose žaidė po penkias komandas. Iš kiekvieno pogrupio buvo išrinkta po vieną geriausią komanda. Keturios nugalėjusios komandos: Vilniaus licėjus, Utenos Adolfo Šapokos gimnazija, Vilniaus Palaimintojo Teofiliaus Matulionio gimnazija, VDU Rasos gimnazija buvo apdovanotos diplomais bei rėmėjų prizais. O visi likę dalyviai gavo padėkas už dalyvavimą finaliniame etape bei rėmėjų prizus. Dalyvius prizais apdovanojo Verslo vadybos fakulteto dekanė prof. dr. Jelena Stankevičienė, Ekonomikos inžinerijos katredros vedėja, prof. dr. Daiva Jurevičienė bei įmonės UAB “Investicijų ir verslo garantijos” marketingo skyriaus vadovė – Asta Slapšienė.
Mokiniams užduotis Ekonomikos žaidimui parengė VGTU Verslo vadybos fakulteto Ekonomikos inžinerijos katedros docentė Agnė Šimelytė. Į užduočių kūrimą buvo įtraukti Ekonomikos inžinerijos katedros dėstytojai bei rėmėjai, kurie pateikė savo pasiūlymus klausimams.


Žaidybiniai metodai ekonomikos pamokose, kursus vedė doc. dr. Žaneta Karazijienė
Verslo vadybos fakulteto, Ekonomikos inžinerijos katedros doc.dr. Žaneta Karazijienė 2020-10-29 d. vedė kvalifikacijos tobulinimo kursus ekonomikos mokytojams - Žaidybiniai metodai ekonomikos pamokose. Kursų metu mokytojai susipažino su žaidybiniu mokymo metodu, jo taikymo nauda ir principais, susidarė planą žaidybinių programėlių integravimui į ekonomikos pamokas bei išsamiai aptarė vertinimo kriterijų parinkimo galimybes. Mokytojai kursų metu pasiruošė žaidybinį elementą pritaikytą pasirinktai ekonomikos pamokai. Kursuose dalyvavo mokytojai iš įvairių Lietuvos mokyklų, iš Šakių „Žiburio“ gimnazijos, Klaipėdos raj. Priekulės Ievos Simonaitytės gimnazijos, Vilniaus licėjaus, Vilniaus “Minties” gimnazijos, Marijampolės Sūduvos gimnazijos, Pabradės ,,Ryto" gimnazijos, Alytaus Putinų gimnazijos, VDU „Rasos“ gimnazijos, Vilniaus r. Marijampolės Meilės Lukšienės gimnazijos, Panevėžio 5-sios gimnazijos, Vilniaus Lazdynų mokyklos, Vilniaus Sofijos Kovalevskajos gimnazijos, Vilniaus Pal. T. Matulionio gimnazijos.
Informacija apie ankstesnius Ekonomikos inžinerijos katedros organizuotus kursus mokytojams
Ekonomikos inžinerijos katedra organizuoja kursus ekonomikos ir verslumo mokytojams. Šiuos kursus veda katedros docentės; dr. Izolda Jokšienė, dr. Daiva Andriušaitienė, dr. Eglė Kazlauskienė ir dr. Agnė Šimelytė. Kursai skirti - atnaujinti ir gilinti ekonomikos ir verslumo mokytojų žinias verslo ekonomikos srityje, plėtoti jų gebėjimus ugdyti verslumą ir suprasti verslo organizavimo bei bendrojo lavinimo mokyklų vystymosi galimybes. Kursų metu pristatomi: verslo ekonomikos pagrindai; pagrindiniai verslumo kompetencijos elementai, studentų verslumo ugdymo priemonės ir praktika; verslo organizavimas ir finansavimas (verslo organizavimo formos ir pasirinkimas ir kt.). Taip pat gilinamos mokytojų kompetencijos į mokymo procesus įtraukti inovatyvius mokymo metodus.
Vasario 21 d. 10 val. (SRC 602 aud. Saulėtekio al. 11, Vilnius) katedra organizavo "Aktyvaus mokymo metodų taikymo ekonomikos pamokose" kursus, kuriuos vedė Ekonomikos inžinerijos katedros docentė dr. Agnė Šimelytė. Kursai truko 8 akademines valandas, jų metu, mokytojams buvo suteiktos teorinės ir praktinės žinios, kaip aktyvaus mokymo metodus integruoti į ekonomikos pamokas. Kursuose dalyvavo daugiau kaip 20 mokytojų iš visos Lietuvos.
Aktyvaus mokymo metodų taikymo ekonomikos pamokose kursų turinys:
1. Aktyvieji taikymo metodai, jų tipai ir pritaikymas ekonomikos disciplinoje. Susipažinimas su aktyvaus taikymo metodais, tipais, pritaikomumo galimybėmis ir mokymo principais (1 val.).
2. Tarpdisciplininiai projektai. Tarpdisciplininių projektų tipai, užduotys, jų organizavimo eiga, pristatymas ir integravimas su kitais mokomaisiais dalykais. Moksleivių rezultatų vertinimo kriterijai ir atsiskaitymo už projektus būdai (1 val.).
3. Diskusijos ir debatai. Temų ir užduočių diskusijoms parinkimas. Diskusijų ir debatų organizavimas. Moksleivių vertinimo kriterijų parinkimas (1 val.).
4. Atvejo analizės taikymas (case analysis). Atvejo parengimas atvejo analizės mokymui. Atvejo analizės taikymo metodika, moksleivių įtraukimas, trukmė, pasiruošimas. Mokytojai kursų metu praktiškai atliks atvejo analizės užduotį (2,5 val.).
5. Praktinės situacijos ir vaidmenų pasiskirstymas (role play). Situacijos užduoties parengimas. Vaidmenų priskyrimas. Moksleiviams užduoties formulavimas, užduoties organizavimas ir vertinimo kriterijų parinkimas. Mokytojai kursų metu praktiškai atliks vaidmenų užduotį (2,5 val.).

Verslo vadybos fakulteto, Ekonomikos inžinerijos katedros doc.dr. Žaneta Karazijienė 2020-10-29 d. vedė kvalifikacijos tobulinimo kursus ekonomikos mokytojams - Žaidybiniai metodai ekonomikos pamokose. Kursų metu mokytojai susipažino su žaidybiniu mokymo metodu, jo taikymo nauda ir principais, susidarė planą žaidybinių programėlių integravimui į ekonomikos pamokas bei išsamiai aptarė vertinimo kriterijų parinkimo galimybes. Mokytojai kursų metu pasiruošė žaidybinį elementą pritaikytą pasirinktai ekonomikos pamokai. Kursuose dalyvavo mokytojai iš įvairių Lietuvos mokyklų, iš Šakių „Žiburio“ gimnazijos, Klaipėdos raj. Priekulės Ievos Simonaitytės gimnazijos, Vilniaus licėjaus, Vilniaus “Minties” gimnazijos, Marijampolės Sūduvos gimnazijos, Pabradės ,,Ryto" gimnazijos, Alytaus Putinų gimnazijos, VDU „Rasos“ gimnazijos, Vilniaus r. Marijampolės Meilės Lukšienės gimnazijos, Panevėžio 5-sios gimnazijos, Vilniaus Lazdynų mokyklos, Vilniaus Sofijos Kovalevskajos gimnazijos, Vilniaus Pal. T. Matulionio gimnazijos.
Informacija apie ankstesnius Ekonomikos inžinerijos katedros organizuotus kursus mokytojams
Ekonomikos inžinerijos katedra organizuoja kursus ekonomikos ir verslumo mokytojams. Šiuos kursus veda katedros docentės; dr. Izolda Jokšienė, dr. Daiva Andriušaitienė, dr. Eglė Kazlauskienė ir dr. Agnė Šimelytė. Kursai skirti - atnaujinti ir gilinti ekonomikos ir verslumo mokytojų žinias verslo ekonomikos srityje, plėtoti jų gebėjimus ugdyti verslumą ir suprasti verslo organizavimo bei bendrojo lavinimo mokyklų vystymosi galimybes. Kursų metu pristatomi: verslo ekonomikos pagrindai; pagrindiniai verslumo kompetencijos elementai, studentų verslumo ugdymo priemonės ir praktika; verslo organizavimas ir finansavimas (verslo organizavimo formos ir pasirinkimas ir kt.). Taip pat gilinamos mokytojų kompetencijos į mokymo procesus įtraukti inovatyvius mokymo metodus.
Vasario 21 d. 10 val. (SRC 602 aud. Saulėtekio al. 11, Vilnius) katedra organizavo "Aktyvaus mokymo metodų taikymo ekonomikos pamokose" kursus, kuriuos vedė Ekonomikos inžinerijos katedros docentė dr. Agnė Šimelytė. Kursai truko 8 akademines valandas, jų metu, mokytojams buvo suteiktos teorinės ir praktinės žinios, kaip aktyvaus mokymo metodus integruoti į ekonomikos pamokas. Kursuose dalyvavo daugiau kaip 20 mokytojų iš visos Lietuvos.
Aktyvaus mokymo metodų taikymo ekonomikos pamokose kursų turinys:
1. Aktyvieji taikymo metodai, jų tipai ir pritaikymas ekonomikos disciplinoje. Susipažinimas su aktyvaus taikymo metodais, tipais, pritaikomumo galimybėmis ir mokymo principais (1 val.).
2. Tarpdisciplininiai projektai. Tarpdisciplininių projektų tipai, užduotys, jų organizavimo eiga, pristatymas ir integravimas su kitais mokomaisiais dalykais. Moksleivių rezultatų vertinimo kriterijai ir atsiskaitymo už projektus būdai (1 val.).
3. Diskusijos ir debatai. Temų ir užduočių diskusijoms parinkimas. Diskusijų ir debatų organizavimas. Moksleivių vertinimo kriterijų parinkimas (1 val.).
4. Atvejo analizės taikymas (case analysis). Atvejo parengimas atvejo analizės mokymui. Atvejo analizės taikymo metodika, moksleivių įtraukimas, trukmė, pasiruošimas. Mokytojai kursų metu praktiškai atliks atvejo analizės užduotį (2,5 val.).
5. Praktinės situacijos ir vaidmenų pasiskirstymas (role play). Situacijos užduoties parengimas. Vaidmenų priskyrimas. Moksleiviams užduoties formulavimas, užduoties organizavimas ir vertinimo kriterijų parinkimas. Mokytojai kursų metu praktiškai atliks vaidmenų užduotį (2,5 val.).

2020/2021 rudens semestro sesijos pirmo pakartotinio egzaminų laikymo datos
Pakartotiniam egzaminų laikymui būtina pasirinkti vieną iš nurodytų datų ir užsiregistruoti mano.vgtu.lt sistemoje, ne vėliau kaip 1 diena iki egzamino. Neužsiregistravę studentai neegzaminuojami.
Pakartotiniam egzaminų laikymui būtina pasirinkti vieną iš nurodytų datų ir užsiregistruoti mano.vgtu.lt sistemoje, ne vėliau kaip 1 diena iki egzamino. Neužsiregistravę studentai neegzaminuojami.
-
- Puslapio administratoriai:
- Kristina Jodenytė
- Salomėja Vanagienė
- Agnė Vaiciukevičiūtė
- Indrė Radvilaitė
- Olga Stančik
- Evelina Kairiūkštytė
- Milena Medineckienė
- Augustė Jablonskytė
- Agnė Augustinaitė