Verslo vadybos fakultetas
Doing Business in
Verslo vadybos fakultetas
Turite klausimų?
susisiekite jums patogiu būdu
Telefonas (8 5) 274 4888
El. paštas crypt:PGEgaHJlZj0ibWFpbHRvOm1hbmFnZW1lbnRAdmlsbml1c3RlY2gubHQiPm1hbmFnZW1lbnRAdmlsbml1c3RlY2gubHQ8L2E+:xx
Doing Business in
Verslo forumas „Doing business in …“ – tai VGTU Verslo vadybos fakulteto ir Verslo vadybos fakulteto Studentų atstovybės inicijuotas nemokamų verslo forumų ciklas, kuriame ne vienerius metus užsienio šalyse praleidę lektoriai, verslo atstovai patirtimi dalinasi apie pasaulio šalis, jų verslo kultūrą, verslumo subtilybes, ekonomiką, verslo ir rinkos išskirtinumą, medijas, verslo galimybes bei plėtrą užsienyje.
Verslo forumo „Doing business in“ rėmuose įvyko šie susitikimai – diskusijos:
2014 m. renginiai
"Doing business in Christmas advertising" (2014-12-16)
Dalyvavo Karolis Skiparis ir Daugilas Kakaras
Lektoriai kalbėjo apie kalėdinę reklamą ir tema "Kaip tapti genijumi?"
"Doing Business in: Marketingas" (2014-04-03)
Dalyvavo Paulius Dauparas, „Myliu panda“ kampanijos kūrybos ir marketingo vadovas
Atsinaujinusio "Doing Business in" projekto formate balandžio 3d. įvyko antroji praktinių užsiėmimų sesija, kurios pagrindinis tikslas buvo supažindinti renginio dalyvius su praktine marketingo taikymo nauda verslo pasaulyje. Lektorius Paulius Dauparas, „Myliu panda“ kampanijos kūrybos ir marketingo vadovas trumpai pristatė marketingo reikšmę, formas bei tikslus. Praktinėje kūrybinių dirbtuvių dalyje renginio dalyviai turėjo galimybę patys kurti marketingo strategijas, kurios leistų padidinti produkto ar paslaugos patrauklumą vartotojui.
"Doing Business in: Produktas ir jo dizainas" (2014-03-20)
Dalyvavo VGTU lektorius, inovacijų ir kūrybiškumo konsultantas Eigirdas Žemaitis
2014 m. kovo 20 d. įvyko pirmoji atsinaujinusio "Doing Business in" kūrybinių dirbtuvių praktinių užsiėmimų sesija, kurios metu VGTU Verslo vadybos fakulteto lektorius Eigirdas Žemaitis trumpai pristatė produkto dizaino reikšmę bei įtaką pardavimams. Renginio dalyviai praktinio užsiėmimo metu diskutavo apie dažniausiai pasitaikančius sunkumus kuriant produkto dizainą, parduodant skirtingo dizaino produktus, parenkant pardavimo skatinimo priemones bei stengėsi sugalvoti technologiškai inovatyvius būdus toms problemoms spręsti.
"Doing Business in" (2014-03-06)
Dalyvavo Laurynas Braškus, "Saulėtekio slėnio“ inovacijų vadybininkas, ir Antanas Guoga, Australijos ir Lietuvos verslininkas
Š.m. kovo 6 d. Vilniaus Gedimino technikos universitete vyko atsinaujinęs Verslo vadybos fakulteto ir Verslo vadybos fakulteto Studentų atstovybės inicijuotas verslo forumo „Doing Business in“ renginys.
Verslo forumas „Doing business in …“ šiemet atsinaujina ir pradeda veikti INOVEKS projekto rėmuose. Forumo tikslas – motyvuoti jaunąją kartą kurti savo verslą, kuris būtų technologiškai pažangus bei konkurencingas pasaulinėse rinkose. Įvairūs verslo atstovai, mokslininkai, žinomi žmonės, ne vienerius metus užsienio šalyse praleidę lektoriai dalinasi savo patirtimi bei drąsina jaunąją kartą realizuoti savo idėjas praktikoje.
Atsinaujinusiame Verslo vadybos fakulteto ir Verslo vadybos fakulteto Studentų atstovybės inicijuotas verslo forumo „Doing Business in“ renginyje dalyvavo ,,Saulėtekio slėnio“ inovacijų vadybininkas – Laurynas Braškus, kuris pristatė sėkmingiausias pasaulyje verslo idėjas, įmonių sprendimus, kurie žymiai padidino įmonės pajamas. Su auditorija diskutavo apie sąvokos „kūrybiškumas“ reikšmę. Renginio metu patirtimi dalinosi garsus Australijos ir Lietuvos verslininkas Antanas Guoga, kuris trumpai prisiminė savo verslo pradžią. Plačiau papasakojo apie teikiamą paramą jauniems verslininkams.
Taikliais pavyzdžiais pranešėjai stengėsi įrodyti, jog paprastumas, komfortabilumas bei kūrybiškas požiūris, tai raktas sėkmingo verslo link. Abu lektoriai negailėdami žarstė naudingus patarimus auditorijoje sunkiai tilpusiems studentams.
Renginio pabaigoje dalyviai turėjo galimybę interaktyviu būdu generuoti verslo idėjas „blitz“ žaidime. Laimėtojus, kurie pietaus su verslininku Antanu Guoga, paskelbsime greitu metu.
2013 m. renginiai
"Doing Business in: Laiko planavimas" (2013-10-24)
Dalyvavo lektorė Agnė Zinkevičiūtė
Š.m. spalio 24 d. Vilniaus Gedimino technikos universitete vyko Verslo vadybos fakulteto ir Verslo vadybos fakulteto Studentų atstovybės inicijuotas verslo forumo „Doing Business in“ susitikimas–diskusija. Susitikimo metu buvo pristatytos efektyvaus laiko planavimo subtilybės. Susitikime dalyvavo lektorė Agnė Zinkevičiūtė. Lektorė turi vadovaujamo darbo patirtį konsultaciniame versle, šešerių metų sėkmingą darbo patirtį pirmaujančiose personalo paieškos ir atrankos įmonėse.
Diskusiją su studentais Agnė Zinkevičiūtė pradėjo klausimu - ar moku planuoti savo laiką? Pranešimo metu buvo aiškinama kaip teisingai suplanuoti laiką, kaip įprastai žmogus planuoja savo laiką, kokios dažniausiai pasitaikančios laiko planavimo klaidos. Seminaro metu lektorė supažindino su keliais efektyvaus laiko planavimo metodais. Tai pat seminaro metu buvo atliekamos kelios praktinės užduotys, pagal kurias studentai galėjo suprasti savo laiko planavimo efektyvumą.
„Doing Business in: Show Business“ (2013-05-16)
Dalyvavo Simonas Bartkus, LimMA valdybos pirmininkas, ir Tadas Vyšniauskas, Google sertifikuotas treneris
Š.m. gegužės 16 d. Vilniaus Gedimino technikos universitete vyko penktasis šiais akademiniais mokslo metais Verslo vadybos fakulteto ir Verslo vadybos fakulteto Studentų atstovybės inicijuotas verslo forumo „Doing Business in“ susitikimas–diskusija. Susitikimo metu buvo pristatytos internetinio marketingo subtilybės, tai pat emocijų įtaka sprendimo priėmimui. Susitikime dalyvavo keli pranešėjai: Marketingo asociacijos (LiMA) valdybos pirmininkas Simonas Bartkus ir sertifikuotas Google atstovas Tadas Vyšniausias.
Diskusiją su studentais Simonas Bartkus pradėjo nuo sąvokos marketingas apibrėžimo, pranešėjas pabrėžė, kad jokiu būdu negalima šio sąvokos tapatinti su reklama. Pranešimo metu buvo aiškinama kaip žmogus daro sprendimus, kokiu momentu jis yra labiausiai veikiamas reklamos, kokią įtaką sprendimų priėmimui turi emocijos. Pristatymo pabaigoje pranešėjas akcentavo, kad žmogui nereikia produkto, jam reikia sprendimo. Tačiau dažnai žmogus priima neracionalius sprendimus.
Kitas pranešėjas kalbėjo apie internetinę reklamą. Tadas savo karjerą interneto erdvėje pradėjo nuo 2004 metų. Kaip minėjo pašnekovas reklamos internete galimybės palyginus su 2004 metais labai išsiplėtė. Tai pat akcentavo, kad šiuo metu Lietuvoje yra itin mažai specialistų galinčių dirbti su internetine reklama. Dažnas paklaustas apie google produktus negali jų įvardinti. Gaila, nes google produktų dėka verslas gali būti labiau matomas, lengviau išsiaiškinami internetinio kliento poreikiai, o tai suteikia galimybę tiksliau orientuoti reklamą – teigė Tadas. Pranešėjas baigdamas pristatymą pabrėžė, kad internetinė reklama – viena aktualiausia sričių dabarties ir ateities verslui.
„Doing Business in: Show Business“ (2013-03-28)
Dalyvavo prodiuseris, laidų vedėjas, dailininkas Egmontas Bžeskas
Š.m. kovo 28 d. Vilniaus Gedimino technikos universitete vyko ketvirtasis šiais akademiniais mokslo metais Verslo vadybos fakulteto ir Verslo vadybos fakulteto Studentų atstovybės inicijuotas verslo forumo „Doing Business in“ susitikimas–diskusija, į kurią ypač gausiai susirinkę studentai (susitikime dalyvavo apie 120 studentų!) entuziastingai gilinosi į pramogų verslo subtilybes. Susitikime dalyvavo prodiuseris Egmontas Bžeskas, sutikęs pasidalinti savo patirtimi Lietuvos pramogų versle.
Diskusijos su studentais metu Egmontas Bžeskas visus jos dalyvius papirko paprastumu ir nuoširdumu. Jis atvirai pasakojo apie, kaip pats sako, nugyventą penkių žmonių gyvenimą. Baigęs Vilniaus dailės akademiją, grafikos specialybę, jis aštuonerius metus buvo tikras menininkas – dirbo, kūrė, organizavo parodas ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje. Vėliau jo karjeroje būta įvairių vingių – jis yra įkūręs teatrą, kūrė performansus, vėliau atsidūrė televizijoje, kur kartu su R.Paleckiu dirbo laidoje „Prašau žodžio“, yra išmėginęs savo jėgas kūrybos vadovo kėdėje reklamos agentūroje, kol galiausiai atsidūrė muzikos grupių prodiusavimo srityje.
„Lietuvoje šou verslas jeigu ir egzistuoja, tai jis nėra labai pelningas. Žvagulis, Bendžiai – vieni ryškiausių Lietuvos pramogų verslo atstovų. Mes esame maža šalis, čia mažai kompozitorių, režisierių, trūksta gerų specialistų. Didžiausia problema Lietuvoje – specialistų trūkumas,“ – mintimis dalinosi E. Bžeskas.
Jo nuomone, visada reikia siekti kurti kokybišką produktą, ir jeigu esi talentingas, tave tikrai pastebės. Tikrai neverta kopijuoti konkurentų. Kuriant grupę „69 danguje“ prodiuseris E. Bžeskas siekė padaryti kažką naujo Lietuvos pop kultūroje, ko čia dar nebuvo, ir tai pavyko.
Susitikimo metu verslininkas E. Bžeskas su studentais diskutavo ne tik apie pramogų verslo produktus bei vadybos subtilybes, bet ir reklamos, žiniasklaidos etikos, reitingų, kičo pramogų versle ir mene klausimais, lygino Lietuvos ir užsienio pramogų verslą.
„Viskas, ką dariau, dariau ne dėl pinigų, o todėl, kad man tai buvo įdomu“, - atsisveikindamas sakė E. Bžeskas.
„Doing Business: 4 Management Pillars“ (2013-02-21)
Dalyvavo Audrius Zabotka, bendrovės „Investicijų ir verslo garantijos“ („Invega“) generalinis direktorius, bei Jokūbas Laukaitis, jauniausias Lietuvoje verslininkas
Š.m. vasario 21 d. Vilniaus Gedimino technikos universiteto Verslo vadybos fakultete vyko trečiasis šiais mokslo metais verslo forumo „Doing Business in“ susitikimas - diskusija. Šį kartą buvo aptariamos finansavimo pritraukimo naujam verslui galimybės. Susitikime dalyvavo Audrius Zabotka, bendrovės „Investicijų ir verslo garantijos“ („Invega“) generalinis direktorius, bei Jokūbas Laukaitis, jauniausias Lietuvoje verslininkas.
Į pirmąjį šiais kalendoriniais metais „Doing Business in“ susitikimą susirinko ypač gausus norinčių dalyvauti diskusijoje studentų būrys. Dalyvavusieji labiausiai laukė susitikimo su jauniausiu „Doing Business in“ verslo forumo dalyviu – aštuoniolikmečiu moksleiviu Jokūbu Laukaičiu, kuris dar būdamas 15 metų sukūrė pirmąjį savo verslą kartu su daugiau nei dvigubai vyresniu verslo partneriu (tai buvo internetinė knygų parduotuvė ir leidybos įmonė). Vėliau jis šį verslą pardavė, tačiau vystyti naujų verslo idėjų nesiliovė. Naujausia šio jaunojo verslininko idėja - tai receptų tinklapis, kurio pagrindinis tikslas yra padėti žmogui paruošti vakarienę iš tų produktų, kurie tuo metu vieniši slepiasi šaldytuve. Dabar šiame tinklapyje apsilanko apie 5000 žmonių per dieną.
„Svarbiausia - daryti tai, kas jums iš tiesų rūpi, ką norite daryti, o ne kažką vardan „pliusiuko“. Reikia dirbti prie idėjos, kuri jums neleidžia miegoti naktį. Pradžioje investuoti reikėtų kiek galima mažiau, tačiau neįkainojama taps visa jūsų įgyta patirtis. Jeigu idėja pasiteisins, verta ją plėsti. Tikėtina, jog netapsite „sėkmės istorija“ per vieną naktį, tačiau visada reikia judėti į priekį,“ – su studentais diskutavo Jokūbas.
Pasak Jokūbo, svarbiausia verslo dalis yra jo vystymas, jo įgyvendinimas, nes idėjos ir finansų turėjimas dar nėra verslas. Paklaustas, kaip nenusivilti, jei nepasiseka, pašnekovas pateikė vaizdingą metaforą - neverta žvejoti vonioje, nes žuvų ten nėra. Net jeigu labai norisi savęs gailėtis ar sunku patikėti, kad idėja nebuvo sėkminga, reikia surasti savyje jėgų padėtį įvertinti kritiškai, nepasiduoti pagundai neracionaliai save kurstyti, jog investuota daug lėšų, pastangų, laiko. „Kiekvieną idėją reikia patikrinti praktiškai. Jeigu produktas klientų nesužavi, nėra perkamas, jėgas ir energiją reikia fokusuoti į idėjos koregavimą ar net esminį keitimą,“ –patirtimi dalijosi jaunasis verslininkas.
Vasario 21 d. vykusiame susitikime apie tai, kaip pritraukti finansų naujos verslo idėjos įgyvendinimui, konkrečiais patarimais dalinosi „Invega“ generalinis direktorius A. Zabotka, šioje įmonėje dirbantis jau 11 metų. Pasak jo, pinigai nėra pagrindinis dalykas verslui – pirmiausia, reikalinga idėja, darbuotojai, pirkėjai. Tačiau pinigai taip pat reikalingi. Paprastai juos įmonės vystymui skiria akcininkai. Taip pat gana įprasta ieškoti papildomo finansavimo banke - čia galima tikėtis gauti paskolą, kuri gali būti dvigubai didesnė už sumą, kurią į verslą yra investavę įmonės akcininkai. Valstybė šiuo atveju įmonei gali suteikti garantijas, kurios padės gauti banko paskolą, o jaunam verslininkui gali net padengti dalį paskolos palūkanų. Tai nėra didelės sumos, tačiau verslui tai yra naudingas kreditavimo rizikos mažinimo įrankis.
Šiuo metu investavimo į verslą galimybėmis vis labiau domisi Rizikos kapitalo fondai. Daugelis tokių fondų įsteigti ne tik privačių investuotojų lėšomis, bet ir padedant valstybei. Valstybė šiuo atveju elgiasi kaip investuotojas, kadangi sėkmingai veikiantis verslas ateityje mokės mokesčius ir taip grąžins pinigus į valstybės biudžetą. Rinkoje veiklą taip pat vykdo Baltijos inovacijų fondas, mikro-kreditus teikia Kredito unijos, o tarpe kitų veiklų, „Invega“, kaip valstybės įsteigta kreditų įmonė, valdo ir 50 mln. litų Verslumo skatinimo fondą, kuriuo pasinaudoti gali ir jaunimas.
2012 m. renginiai
„Doing Business: 4 Management Pillars“ (2012-12-13)
Dalyvavo Rokas Tamošiūnas, didžiausio Centrinės ir Rytų Europos regione verslo akseleratoriaus „StartupHighway“ įkūrėjas ir vadovas, ir Vytautas Butkus, VŠĮ „Versli Lietuva“ Verslumo departamento projektų vadovas
Š.m. gruodžio 13 d. Vilniaus Gedimino technikos universiteto (toliau VGTU) Verslo vadybos fakultete (toliau VVF) vyko antrasis šiais mokslo metais verslo forumo „Doing Business in“ susitikimas - diskusija. Šį kartą diskutuota idėjos komercializavimo tema, joje dalyvavo„StartupHighway“ vadovas Rokas Tamošiūnas bei „Versli Lietuva“ atstovas, Verslumo departamento projektų vadovas Vytautas Butkus.
Gruodžio 13 d. vykusiame susitikime mintimis apie tai, kaip idėją paversti verslu, kokie iššūkiai laukia šiame kelyje dalinosi Rokas Tamošiūnas, „StartupHighway“ vadovas ir vienas iš įkūrėjų, taip pat viešosios įstaigos „Versli Lietuva“ Verslumo departamento projektų vadovas Vytautas Butkus, kurio specializacija – darbas su startuoliais.
Paklaustas, kaip kilo idėja sukurti „StartupHighway“, Rokas Tamošiūnas paminėjo, jog kertiniais įvykiais, pastūmėjusiais jį patį sukurti savo verslą, tapo tai, jog nuo 2008 m. aktyviai dirbant su užsienio akseleratoriais, 2010 m. šis pastebėjo tendenciją – net 15 proc. visų startuolių užsienyje buvo su lietuvišku „krauju“, t.y. juose dalyvavo lietuviai. Tai paskatino imtis savo veiklos - 2011 m. vasarą Lietuvoje duris atvėrė startuolių akseleratorius „StartupHighway“.
Vytautas Butkus diskusijos metu dalinosi savo įžvalgomis apie tai, kaip kuriamos startuolių bendruomenės, kokios pagalbos verslo pradžioje startuoliai gali tikėtis iš „Verslios Lietuvos“.
„StartupHighway“ vadovas Rokas Tamošiūnas bei „Versli Lietuva“ Verslumo departamento projektų vadovas Vytautas Butkus šmaikščiai atsakė į gausius renginio dalyvių klausimus, o geriausių klausimų autoriai buvo apdovanoti prizais.
Pasiteiravus studentų, kodėl jie ateina į „Doing Business in“ renginius, Gabrielė Sinkevičiūtė, Ekonomikos inžinerijos pirmo kurso studentė paminėjo, jog jai visada buvo įdomu sužinoti, kaip gimsta idėjos, juolab, kaip jos virsta „kūnu“. Ji taip pat mano, kad tai puiki galimybė išmokti atsirinkti gerą, tinkamą idėją. Į „Doing Business in“ renginius atvyksta labai patyrę, sėkmės jau pasiekę žmonės, o iš tokių žmonių mokytis yra geriausia. Praktika, jos manymu, yra visada geriau ir naudingiau už sausą teoriją.
„Esame pirmakursių grupė, tad tai buvo tik antrasis „Doing Business in“ renginys, kurį organizavome patys, tačiau labai džiaugiamės, kad šis pavyko tikrai geriau, nei pirmasis: dalyvavo daugiau studentų, diskusija vyko gyviau, renginio svečiai puikiai įtraukė auditoriją. Esame nusiteikę trečiąjį susitikimą, kuris vyks kitų metų vasario mėnesį, organizuoti dar įdomesnį“, - renginio pabaigoje džiaugėsi verslo forumą organizavusios Studentų atstovybės grupės atstovas Sviatoslav Grabovskij.
Šiais mokslo metais buvo pasirinkta nagrinėti įvairias temas, kurias apjungia keturios pagrindinės vadybos funkcijos - planavimas, organizavimas, valdymas ir kontrolė, šių metų verslo forumui suteiktas „Doing business in 4 Management Pillars“ pavadinimas. Visus metus vyks įvairiapusiškas šių funkcijų aptarimas su studentų pasirinktais įdomiais, patyrusiais pašnekovais – praktikais.
„Doing Business: 4 Management Pillars“ (2012-11-08)
Dalyvavo Daumantas Mikučionis, pirmojo lietuviško nemokamo dienraščio „15min“ įkūrėjas, Lietuvoje gerai žinomo „Coffee Inn“ kavinių tinklo akcininkas bei valdybos pirmininkas
Š.m. lapkričio 8 d. Vilniaus Gedimino technikos universitete (toliau VGTU) vyko pirmasis šiais mokslo metais verslo forumo „Doing Business in“ susitikimas - diskusija. Šį kartą buvo pasirinkta tęstinė diskusijų kryptis – visus 2012 – 2013 mokslo metus bus nagrinėjamos keturių pagrindinių vadybos funkcijų (planavimo, organizavimo, valdymo ir kontrolės) temos, vyks įvairiapusiškas šių funkcijų aptarimas su studentų pasirinktais įdomiais, patyrusiais pašnekovais – praktikais. Šių metų verslo forumui suteiktas „Doing business: 4 Management Pillars“ pavadinimas.
Lapkričio 8 d. vykusiame susitikime – diskusijoje savo mintimis apie naujų verslo idėjų generavimą, verslo vystymą pradinėje jo stadijoje su studentais dalinosi Daumantas Mikučionis, pirmojo lietuviško nemokamo dienraščio „15min“ įkūrėjas, Lietuvoje gerai žinomo „Coffee Inn“ kavinių tinklo akcininkas bei valdybos pirmininkas.
„Naujas verslas visada prasideda nuo idėjos, tačiau net ir pačias geriausias idėjas paversti sėkmingais verslais nėra taip paprasta. Būtent todėl idėjų ore sklando daug, o verslininkų visuomenėje – tik maža dalis“ – mintimis dalinosi renginio svečias D.Mikučionis, pirmąjį verslą sukūręs būdamas 29-erių.
Pasak jo, ne visi verslo projektai buvo tokie sėkmingi, kaip „15min“ ar „Coffee Inn“, būta ir tokių, kurie nepasitvirtino ir buvo nuostolingi. Tačiau bet kokiu atveju, kurti verslą savo šalyje, savo aplinkoje yra daug lengviau, nei užsienyje, todėl pradėti vystyti verslą tikrai verta Lietuvoje.
„Mokslo ir verslo partnerystė – tai pamatas, formuojant visapusiškus studentų gebėjimus. Mūsų socialinių partnerių aktyvus dalyvavimas Verslo vadybos fakulteto veikloje praturtina studentų supratimą apie šiendienos verslo realijas, susitikimai su verslo atstovais skatina studentus gilinti akademines žinias universitetinėse studijose, kurias vėliau, tikiu, jie sėkmingai pritaikys praktikoje,“ – pažymėjo doc. dr. Jelena Stankevičienė, VGTU Verslo vadybos fakulteto dekanė.
VGTU Verslo vadybos fakultete vykdomi keli verslumo skatinimo projektai, vienas iš jų - „Doing Business in“, kurį jau trečius metus iš eilės kartu vykdo VGTU Verslo vadybos fakultetas ir fakulteto Studentų atstovybė. „Doing Business in“ – tai susitikimų ir diskusijų ciklas, kurio metu patyrę lektoriai bei verslo atstovai dalinasi savo įžvalgomis apie pasaulio šalių verslo kultūrą, verslumo subtilybes, ekonomiką, verslo ir rinkos išskirtinumą, verslo plėtros galimybes.
„Doing Business in the Game of Politics“ (2012-05-16)
Dalyvavo LR Seimo nariai Algirdas Butkevičius ir Arūnas Valinskas
„Lyderis versle versus lyderis politikoje: ar sėkmė versle garantuoja sėkmę politikoje?“, „Kodėl drąsūs ir iniciatyvūs žmonės dažnai laikomi nepatogiais?“ - apie tai diskutavo VGTU studentai, 2012 m. gegužės 16 dieną susirinkę į Verslo vadybos fakulteto iniciatyva surengtą susitikimą su LR Seimo nariais Algirdu Butkevičiumi bei Arūnu Valinsku.
VGTU absolventas, socialinių mokslų daktaras Algirdas Butkevičius dalijosi ilgamete darbo politikoje patirtimi, akcentavo profesinės kompetencijos svarbą. Atsakydamas į gausius studentų klausimus, svečias išsakė asmeninę nuomonę apie politikos ir verslo sąveiką bei itin menką takoskyrą tarp moralumo ir akivaizdaus atstovavimo vienai ar kitai interesų grupei. Atsakydamas į klausimą „Kodėl politika ilgainiui tampa „vergove“?, Algirdas Butkevičius apibūdino tarptautinį požiūrį bei politiko, kaip asmenybės, formavimosi etapiškumą.
Daugiau nei du dešimtmečius komercinėje veikloje sėkmingai sukęsis šou verslininkas, televizijos ir radijo laidų, koncertų, renginių vedėjas, populiarių televizijos programų autorius, prodiuseris ir kūrėjas Arūnas Valinskas skatino jokiomis aplinkybėmis neatsisakyti plačių užmojų, iššūkių ar veiklų, kurios kiekvieną – be jokių išimčių – praturtina naujomis patirtimis: ir teigiamomis ir neigiamomis. Atsakydamas į gausybę klausimų, Arūnas Valinskas akcentavo išsilavinimo, erudicijos svarbą, kadangi tai – vienas svarbiausių „saugiklių“ patekus į naujas veiklos sritis, padedantis kaupti profesinę išmintį, neišsižadėti vertybių, išlaikyti asmenybės tvirtumą.
„Doing Business in Startups“ (2012-02-22)
Dalyvavo Dovydas Varkulevičius, Verslumo departamento direktorius, VšĮ „Versli Lietuva“, Daumantas Dvilinskas, „Startup Monthly“ organizatorius, Rokas Tamošiūnas, „Startup Highway“ iniciatorius, Saulius Lapienis, Lietuvos inovacijų centras
2010, 2011 m. renginiai
„Doing Business in Thailand“ (2011-05-19)
Dalyvavo Mindaugas Germanavičius, verslo konsultantas verslo, nekilnojamo turto įsigijimo, kompanijų atidarymo, imigracijos ir darbo Tailande klausimais
„Doing Business in Forex Market“ (2011-03-30)
Dalyvavo Vitalijus Voitechovič, VšĮ „Real trade“ atstovas
„Doing Business in Turkey“ (2011-02-24)
Dalyvavo Cemil Önal, Lietuvos turkų verslininkų asociacijos prezidentas ir Güngör Aydemir, Lietuvos turkų verslininkų asociacijos generalinis sekretorius
„Doing Business in Norway“ (2010-11-18)
Dalyvavo Lina Maroščikienė, UAB „Mirror Support Services“ vykdančioji direktorė
„Doing Business in China“ (2010-10-21)
Dalyvavo VGTU VVF lektorius Veslavas Kuranovičius
-
- Puslapio administratoriai:
- Karolina Kardokaitė
- Jurga Vestertė
- Ugnė Daraškevičiūtė
- Monika Bissekerskaja