Pradžia
Universitetas
Akademinė parama dėstytojams
VILNIUS TECH dėstytojų gerosios patirties, įgytos užsienio universitetuose, edukologinės ir dalykinės patirties sklaida
2020-01-02
VILNIUS TECH dėstytojų gerosios patirties, įgytos užsienio universitetuose, edukologinės ir dalykinės patirties sklaida
2019 m. rudens semestre VILNIUS TECH dėstytojai edukologinę kompetenciją tobulinosi naudodami dar vieną naują formą – jie dalijosi patirtimi, išgirsta, pamatyta ir (ar) praktiškai išbandyta skirtingų šalių užsienio universitetuose. Tokie susitikimai susilaukė didelio susidomėjimo. Pirmojo seminaro metu Statybos valdymo ir nekilnojamojo turto katedros dėstytojos doc. dr. Loreta Kanapeckienė ir doc. dr. Jurga Naimavičienė pristatė iš Danijos parsivežtą probleminio mokymosi praktinę patirtį ir jo taikymo galimybes, metodo privalumus motyvuojant studentus aktyviai ir sąmoningai studijuoti. Kito susitikimo metu dėstytojai aktyviai įsitraukė į diskusiją apie akademinės bendruomenės gerovės kūrimą užsienio universitetuose (psichologinę pagalbą, lygybę, toleranciją, integraciją). Patirtimi iš Madrido ir Aveiro universitetų dalijosi VILNIUS TECH psichologė Gintė Gudzevičiūtė ir karjeros konsultantė Gabija Čeledinaitė. Jos akcentavo neišvengiamai atkeliaujančius pokyčius į Lietuvos universitetus. Susitikimų metu buvo aptariami ir studijų organizavimo ir vykdymo (metodai, vertinimas, dėstytojų kompetencijos tobulinimas) panašumai bei skirtumai užsienio ir VILNIUS TECH universitetuose. Juos analizavo Elektros inžinerijos katedros doc. dr. Vitalij Novickij ir Taikomosios mechanikos katedros doc. dr. Gediminas Blaževičius. Paskutinio susitikimo metu savo patirtį iš Vives Universiteto, Belgijos, pristatė Aistė Ptakauskė, Kūrybos technologijų laboratorija, doc. dr. Lina Bagdžiūnaitė-Litvinaitienė, Aplinkos apsaugos ir vandens inžinerijos katedra, doc. dr. Ramunė Žurauskienė, Statybinių medžiagų ir gaisrinės saugos katedra, doc. dr. Vida Navickienė, Filosofijos ir kultūros studijų katedra. Dėstytojai turėjo galimybę susipažinti su studijų metodo „Dalyko atkodavimas“ (decoding the disciplines) svarba siekiant aukštesnių studentų pasiekimų bei geresnio dalyko suvokimo bei išmokimo.
-
- Puslapio administratoriai:
- Kristina Lazickienė
- Neda Černiauskaitė
- Ugnė Daraškevičiūtė