Gyvenimo aprašymas

Vardas ir pavardė Neringa Vilkaitė-Vaitonė
Išsilavinimas
Institucija Kvalifikacijos laipsnis, mokslo laipsnis, pedagoginis vardas Metai
Šiaulių universitetas Ekonomikos bakalauras 2006
Vilniaus Gedimino technikos universitetas Vadybos ir verslo administravimo magistras 2008
Vilniaus Gedimino technikos universitetas Socialinių mokslų (vadybos) daktaras 2015
South-Eastern Finland University of Applied Sciences Turizmo ir verslo vadybos bakalauras 2019
Darbo patirtis
Darbovietė Pareigos Laikotarpis
UAB Rytų gurmanai Vedėja 2012-2015
Individuali veikla pagal pažymą Rinkos tyrėja 2014--
Vilniaus Gedimino technikos universitetas Lektorė 2015-2019
Vilniaus universitetas Lektorė 2017-2018
Vilniaus Gedimino technikos universitetas Mokslo darbuotoja 2019--
Svarbiausios publikacijos, monografijos, meno darbai, patentai
Mokslo kryptis Darbo pavadinimas ir aprašymas Metai
03S Skačkauskienė, I.; Vilkaitė-Vaitonė, N. 2014. Measurement of customer loyalty towards service providers: a conceptual framework. International Journal of Management - Theory and Applications (IREMAN) 2(4): 109-115. 2014
03S Skačkauskienė, I., Vilkaitė-Vaitonė, N., Raudeliūnienė, J., Davidavičienė, V. 2015. A model for measuring passenger loyalty. Transport 31(1):100–107. 2015
03S Skačkauskienė, I.; Vilkaitė-Vaitonė, N.; Vojtovic, S. 2016. Model for measuring customer loyalty towards a service provider, Journal of business economics and management 16(6): 1185–1200. 2016
03S Skačkauskienė, I., Vilkaitė-Vaitonė, N. 2017. Paslaugų vartotojų lojalumas: monografija. Vilnius: Technika. 2017
03S Vilkaitė-Vaitonė, N.; Lukaitė, U. 2019. Company image in social network as predictor of intention to apply for a job position. Marketing and management of innovations 3: 209-222. 2019
Svarbiausi pranešimai konferencijose
Data Konferencijos ir pranešimo pavadinimas
2014-11-13 Vilkaitė-Vaitonė, N. Model of measurement of customer loyalty towards a service provider. Tarptautinė mokslinė konferencija "Contemporary Issues in Business, Management and Education’ 2014" (2014 m. lapkričio 13-14 d.). Vilnius, Lietuva.
2017-08-25 Vilkaitė-Vaitonė, N. Customer Loyalty Measurement in Catering Industry. Tarptautinė mokslinė konferencija „Social Sciences & Arts SGEM 2017” (2017 m. rugpjūčio 24-30 d.). Albena, Bulgarija.
2017-08-25 Vilkaitė-Vaitonė, N. Marketing Communication in Social Media: the Case of Airlines in Central and Eastern Europe. Tarptautinė mokslinė konferencija „Social Sciences & Arts SGEM 2017” (2017 m. rugpjūčio 24-30 d.). Albena, Bulgarija.
2019-09-16 Vilkaitė-Vaitonė, N. Customers perceived corporate social responsibility: the case of Lithuanian telecommunication companies. Tarptautinė mokslinė konferencija "Sustainable Solutions for Growth (SSG) 2019" (16-17th September). Wroclaw, Lenkija.
2019-09-16 Vilkaitė-Vaitonė, N. An empirical study of intentions to adopt green logistics solutions.Tarptautinė mokslinė konferencija "Sustainable Solutions for Growth (SSG) 2019" (16-17th September). Wroclaw, Lenkija.
2019-09-16 Vilkaitė-Vaitonė, N. Importance of adopting green logistics practices. Tarptautinė mokslinė konferencija "Sustainable Solutions for Growth (SSG) 2019" (16-17th September). Wroclaw, Lenkija.
Užsienio kalba
A1/2: pradedantis vartotojas; B1/2: pažengęs vartotojas; C1/2: įgudęs vartotojas;
Kalbėjimas Supratimas Rašymas
anglų C1 C1 C1
ispanų A1 A1 A1
vokiečių A2 A2 A2
Dėstomi studijų dalykai
Studijų pakopa Studijų dalykas
Pirmosios pakopos Makroekonomika
Pirmosios pakopos Integruotos marketingo komunikacijos
Kvalifikacijos tobulinimas (stažuotės, ilgesnės nei 2 savaitės; mokymai, seminarai, ne trumpesni nei 8 akad. val.; išvykos pagal mainų programas)
Institucija Šalis Tematika Laikotarpis
Lietuvos marketingo asociacija Lietuva Seminaras "E-komercijos marketingas - ko kiti verslai gali pasimokyti iš internetinių pardavėjų" 2015--
Lietuvos marketingo asociacija Lietuva Mokymai "Facebook reklamos galimybės: geriausios praktikos ir dažniausios klaidos" 2015--
Lietuvos marketingo asociacija Lietuva Seminaras "Tiesioginė verslo komunikacijos nauda internete" 2015--
Lietuvos marketingo asociacija Lietuva LiMA ir Nextury seminaras "Klientų lojalumo programos: naujausios tendencijos" 2015--
Lietuvos marketingo asociacija Lietuva Seminaras "Neišnaudotos galimybės web‘e" 2015--
Lietuvos marketingo asociacija Lietuva Seminaras "Gmail naujienlaiškių gavėjai: ar tai svarbu?“ + 2015 m. naujienos ir naudingos praktikos" 2015--
Lietuvos marketingo asociacija Lietuva Seminaras "Kaip pagerinti segmentinio marketingo efektyvumą. Ką reiškia “Pažink, Segmentuok, Komunikuok, Įvertink?”" 2015--
Lietuvos marketingo asociacija Lietuva Seminaras "Y karta: kaip jie priima sprendimus" 2016--
Lietuvos marketingo asociacija Lietuva Praktinis seminaras "Marketingo kampanijų valdymas su Google Apps" 2016--
Lietuvos marketingo asociacija Lietuva Seminaras "Kaip sukurti teigiamas patirtis turinio marketingo pagalba" 2016--
MB "Nenešiosi.lt" Lietuva "Facebook" mokymai 2016--
Lietuvos marketingo asociacija Lietuva Seminaras „Nemoki viešai kalbėti – stok į kampą!“ 2016--
Vilniaus Gedimino technikos universitetas Lietuva "Andragogikos pagrindai" 2017-2017
Dalyvavimas projektuose
Laikotarpis Projekto aprašymas
2017-2017 Tyrėja projekte "Parama mokslinei išvykai" (projekto sutarties nr. S-KEL-17-246).
2019-- Podoktorantūros stažuotoja projekte "Žaliasis marketingas Lietuvoje: kritinis vertinimas ir plėtros galimybės" (projekto nr. 09.3.3-LMT-K-712-02-00533).
Narystė tarptautinėse organizacijose, komitetuose, ekspertinė veikla, dalyvavimas redkolegijose
Laikotarpis Pavadinimas
2016-- Lietuvos marketingo asociacijos narė
2018-- Žurnalo „Journal of Business Administration Research“ redakcinės kolegijos narė
2019-- Marketingo mokslo instituto narė
2019-- Amerikos marketingo asociacijos narė
2019-2019 Tarptautinės mokslinės konferencijos "Sustainable Solutions for Growth (SSG) 2019" (Wroclaw, Lenkija) mokslinio komiteto narė