www.vgtu.lt
VGTU Naujienų portalas Naujienos Skaitmeninės komunikacijos kvies mokytis netradiciniais metodais

Skaitmeninės komunikacijos kvies mokytis netradiciniais metodais

2017-03-17
Skaitmeninės komunikacijos kvies mokytis netradiciniais metodais
Trečiadienį Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) Kūrybiškumo ir inovacijų centre „LinkMenų fabrikas“ pristatytas ES programos Erasmus+ finansuojamas skaitmeninės komunikacijos projektas „Clustering Creativity“, kuris apjungs aukštąsias mokyklas, verslo bei nevyriausybinių organizacijų atstovus bei jaunuosius kūrėjus. Pagrindinis projekto koordinatorius yra VGTU.

Kuriant ir įgyvendinant šį projektą, kurio tikslas – ugdyti skaitmeninės komunikacijos žinias, bendradarbiauja specialistai iš Lietuvos, Latvijos, Vokietijos, Jungtinės Karalystės ir Kroatijos.

„Daug kalbame apie komunikacijos skaitmenizavimą viso pasaulio mastu. Akivaizdu, kad skaitmeninės komunikacijos žinios bus labai reikalingos ateities specialistams, tačiau nors ir turime savamokslių šios srities specialistų, trūksta nuoseklios, susistemintos, patikimos informacijos apie skaitmeninę komunikaciją, kuri būtų nemokama. Įgyvendindami šį projektą norėjome sukurti paprastą, lengvai prieinamą ir naudingą platformą, kuri leistų su skaitmenine komunikacija išsamiai susipažinti studentams, jauniems kūrėjams, bei visiems tiems, kurie savo karjerą nori sieti su skaitmenine komunikacija“, – sakė vienas iš projekto iniciatorių ir koordinatorių VGTU Kūrybos verslo ir komunikacijos katedros docentas dr. Justas Nugaras.
 

Pasak jo, startuosiančioje „Clustering Creativity“ platformoje bus pateikta daugiau nei 20 virtualių paskaitų modulių. Juos sudarys teorinė medžiaga, pateikiama vaizdo įrašais ir raštu. Studentai įgytas žinias galės pasitikrinti atsakydami į dėstytojų pateikiamus klausimus. Išbandyti turimas ir įgytas žinias praktiškai studentai galės siūlydami savo sprendimus verslo bei nevyriausybinių organizacijų atstovų pateiktoms užduotims. Geriausių sprendimų autoriai bus apdovanoti specialiais prizais.

„Siekiame, kad projektas taip pat būtų naudingas verslo atstovams bei nevyriausybinėms organizacijoms. Jiems tai puiki galimybė gauti naudingų įžvalgų ir pasiūlymų iš jaunųjų kūrėjų. Pavyzdžiui, Vokietijoje šiuo projektu susidomėjo „Bosch“ kompanija. Vis dėlto norime pabrėžti, kad nesivaikome tik didelių prekės ženklų dėmesio – projekte visų pirma būtų naudinga dalyvauti smulkaus ir vidutinio verslo atstovams, nevyriausybinėms organizacijoms, kurios ne visada turi galimybių investuoti į skaitmeninės komunikacijos projektus“, – teigė projekto koordinatorius Lietuvoje docentas dr. J. Nugaras.

„Clustering Creativity“ platformoje pateikiamos paskaitos apims tokias temas kaip skaitmeninė rinkodara, interneto kampanijų strategijų kūrimas, kūrybiškumas, skaitmeninės rinkodaros tendencijos, socialiniai tinklai ir komunikacijos juose išmanymas, paieškos sistemų ir vaizdo įrašų rinkodara ir panašiai. Kartu su paskaitomis bus pateikiami ir rekomenduotinos literatūros sąrašai bei naudingos nuorodos.

Verslo ir nevyriausybinių organizacijų atstovai paraiškas kviečiami teikti iki kovo 27 d. „Clustering Creativity“ projektą kūrė penkių Europos šalių universitetų ir aukštųjų mokyklų bei verslo atstovai. Lietuvai projekte taip pat atstovauja skaitmeninės rinkodaros profesionalai „Digital Academy“ ir komunikacijos paslaugų agentūra „Fabula Hill+Knowlton Strategies“. Partneriai Vokietijoje – Štutgarto Medijos universitetas, Latvijoje – Rygos tarptautinė ekonomikos ir verslo administravimo aukštoji mokykla, Kroatijoje – Baltazar Zapresic Taikomųjų mokslų universitetas, Jungtinei Karalystei atstovauja Edinburgo Napier universitetas.