Svetainės struktūra Mano VGTU Medeinė
Pradžia Studijos Besimokantis universitetas Pirminis inžinerinis ugdymas
Vilniaus Gedimino technikos universitete Pirminis inžinerinis ugdymas yra veikla paremta universiteto ir VGTU inžinerijos licėjaus bendradarbiavimo sutartimi.  Mokiniai klauso inžinerinio ugdymo paskaitas, atlieka laboratorinius darbus bei universiteto akademinės bendruomenės konsultuojami rengia Inžinerinio ugdymo praktikos darbą.
 
VGTU inžinerijos licėjus – tai mokykla kurianti ateitį. 

Licėjuje įgyvendinama ne tik bendrojo ugdymo programa, bet ir Švietimo ir mokslo ministerijos patvirtinta specializuoto inžinerinio ugdymo programa. Šį įstaiga skirta mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių dėl išskirtinių asmens gabumų matematikai, gamtos mokslams, technologijoms ir inžinerinei kūrybai. 

Istorija 
Vilniaus Gedimino technikos universiteto ir VGTU inžinerijos licėjaus bendradarbiavimas prasidėjo 2011 metais, kai mokykloje buvo įkurta VGTU klasė. 

Draugystė
Ta nedidelė partnerystės užuomazga peraugo į glaudų tarpinstitucinį ryšį – mokiniai aktyviai dalyvavo universiteto renginiuose, o VGTU bendruomenė įsitraukė į licėjaus veiklas vesdami paskaitas, atverdami laboratorijas ir leisdami mokiniams susipažinti su naujausiomis technologijomis. 

Veikla
Pastaraisiais metais VGTU inžinerijos licėjaus mokiniai atlikinėjo inžinerinio ugdymo praktiką, kurios tikslas – sukurti mokiniams tinkamas sąlygas formuotis kaip kūrybingoms asmenybėms, gebančioms teorinę realybę transformuoti į praktinius įgūdžius, formuojant ateities profesinį pasirinkimą, grįstą inžinerinėmis kompetencijomis, atskleidžiant inžinerinių procesų pažinimą, kūrimą bei jų valdymą. 
Mokiniai visus metus dirbę prie inžinerinio ugdymo praktikos darbo pabaigoje pateikė darbų aprašus bei atliko pristatymus. Darbo apraše mokiniai individualiai pasirinko ir pačių praktine veikla ar tyrimais pagrindė temą pagal inžinerijos sritis. Aprašai buvo rengiami pagal baigiamųjų darbų reikalavimus.
 
„Šis darbas buvo ne tik naudingas plečiant mūsų akiratį specialybių pasaulyje, bet ir leido įsigilinti ir suvokti, kad visos specialybės yra išskirtinės bei unikalios“ (vienuoliktokas Ramojus Balevičius).
 
„Iš pradžių, kai prasidėjo paskaitos apie bitcoin'us, galvojau, kad neįmanoma misija, nes paskaitų pradžioje buvo tikrai nelengva, tikėjaus visai ko kito. Na, bet kai pati pradėjau papildomai domėtis, naršyti, nagrinėti, įtraukė mane tie bitcoin'ai, pasidarė labai įdomu ir užsibrėžiau tikslą, jog reikia padaryti nepriekaištingą darbą. Pabaigus savo darbą, norėjau, kad pasisektų, nes daug darbo įdėjau. Pristatyt labai bijojau, bet viskas puikiai pasisekė ir dar patekau tarp geriausių“ (vienuoliktokė Rita Indrašiūtė).
 
 
    • Puslapio administratoriai:
    • Elida Žalnieriūnienė
    • Jolita Valentinavičienė
    • Kristina Nogteva
    • Giedrutė Mikaločienė
    • Ieva Kačinskaitė
    • Vaiva Norkevičiūtė
    • Vilma Purienė
    • Eglė Kirliauskaitė
    • Dovilė Juršytė
    • Justė Kareivaitė
    • Agnė Augustinaitė
    • Liucilė Vervečkaitė