Gyvenimo aprašymas

Vardas ir pavardė Neringa Vilkaitė-Vaitonė
Išsilavinimas
Institucija Kvalifikacijos laipsnis, mokslo laipsnis, pedagoginis vardas Metai
Šiaulių universitetas Ekonomikos bakalauras 2006
Vilniaus Gedimino technikos universitetas Vadybos ir verslo administravimo magistras 2008
Vilniaus Gedimino technikos universitetas Socialinių mokslų (vadybos) daktaras 2015
South-Eastern Finland University of Applied Sciences Turizmo ir verslo vadybos bakalauras 2019
Darbo patirtis
Darbovietė Pareigos Laikotarpis
UAB Rytų gurmanai Vedėja 2012-2015
Vilniaus Gedimino technikos universitetas Lektorė 2015-2019
Vilniaus universitetas Lektorė 2017-2018
Vilniaus Gedimino technikos universitetas Mokslo darbuotoja 2019-2022
Vilniaus Gedimino technikos universitetas Vyresnioji mokslo darbuotoja 2021--
Vilniaus universitetas Docentė 2021--
Vilniaus universitetas Mokslo darbuotoja 2022--
Svarbiausios publikacijos, monografijos, meno darbai, patentai
Mokslo kryptis Darbo pavadinimas ir aprašymas Metai
03S Skačkauskienė, I.; Vilkaitė-Vaitonė, N.; Vojtovic, S. 2016. Model for measuring customer loyalty towards a service provider, Journal of business economics and management 16(6): 1185–1200. 2016
03S Skačkauskienė, I., Vilkaitė-Vaitonė, N. 2017. Paslaugų vartotojų lojalumas: monografija. Vilnius: Technika. 2017
03S Diaz-Meneses G.; Estupiñán O.M.; Vilkaite-Vaitone N. 2021. Online museums segmentation with structured data: The case of the Canary Island’s online marketplace. Journal of theoretical and applied electronic commerce research 16(7): 2750-2767. 2021
03S Vilkaitė-Vaitonė N.; Jesevičiūtė-Ufartienė L. 2021. Predicting textile recycling through the lens of the theory of planned behaviour. Sustainability 13(20): 1-12. 2021
03S Vilkaitė-Vaitonė N.; Skačkauskienė I.; Díaz-Meneses G. 2022. Measuring green marketing: Scale development and validation. Energies 15(3): 1-17. 2022
Svarbiausi pranešimai konferencijose
Data Konferencijos ir pranešimo pavadinimas
2014-11-13 Vilkaitė-Vaitonė, N. Model of measurement of customer loyalty towards a service provider. Tarptautinė mokslinė konferencija "Contemporary Issues in Business, Management and Education’ 2014" (2014 m. lapkričio 13-14 d.). Vilnius, Lietuva.
2017-08-25 Vilkaitė-Vaitonė, N. Customer Loyalty Measurement in Catering Industry. Tarptautinė mokslinė konferencija „Social Sciences & Arts SGEM 2017” (2017 m. rugpjūčio 24-30 d.). Albena, Bulgarija.
2019-09-16 Vilkaitė-Vaitonė, N. Customers perceived corporate social responsibility: the case of Lithuanian telecommunication companies. Tarptautinė mokslinė konferencija "Sustainable Solutions for Growth (SSG) 2019" (16-17th September). Wroclaw, Lenkija.
2019-10-11 Vilkaite-Vaitone N. Evaluation of green marketing performance: a methodological perspective. Tarptautinė mokslinė konferencija „Scientific Conference on Economics and Entrepreneurship SCEE'2019”. Riga, Latvia.
2021-06-29 Diaz-Meneses G.; Estupiñán O.M.; Vilkaite-Vaitone N. Online museums segmentation with structured data: the case of the Canary Islands‘ online marketplace. Tarptautinė mokslinė konferencija „Public and Non-profit Marketing within the Framework of Sustainable Development Goals“. Alcalá de Henares, Ispanija.
Užsienio kalba
A1/2: pradedantis vartotojas; B1/2: pažengęs vartotojas; C1/2: įgudęs vartotojas;
Kalbėjimas Supratimas Rašymas
anglų C1 C1 C1
ispanų A1 A1 A1
vokiečių A2 A2 A2
Kvalifikacijos tobulinimas (stažuotės, ilgesnės nei 2 savaitės; mokymai, seminarai, ne trumpesni nei 8 akad. val.; išvykos pagal mainų programas)
Institucija Šalis Tematika Laikotarpis
Lietuvos marketingo asociacija Lietuva Seminarai, mokymai 2015-2022
Vilniaus Gedimino technikos universitetas Lietuva Kvalifikacijos tobulinimo kursai "Andragogikos pagrindai" (21 akad. val.). 2017-2017
Gran Kanarijos Las Palmas universitetas (Universidad de Las Palmas de Gran Canaria) Ispanija Žaliasis marketingas 2020-2020
Klaipėdos universitetas Lietuva Mokymai "Etnografinis veiklos tyrimas" (36 akad. val.) 2020-2020
Vytauto Didžiojo universitetas Lietuva Metodologiniai mokymai „Mediacinių ir moderacinių ryšių modelių analizė panaudojant A. Hayes PROCESS makrokomandą SPSS programiniame pakete“ (2 akad. val.). 2021--
Kauno technologijos universiteto Socialinių, humanitarinių mokslų ir menų fakulteto Duomenų analizės ir archyvavimo (DAtA) centras Lietuva Neformaliojo švietimo programa "Kokybinių duomenų analizė su MAXQDA: įvadinis lygmuo" (8 akad. val.) 2021-2021
Vilniaus Gedimino technikos universitetas Lietuva Seminaras „Kaip dėstyti hibridiniu (sinchroniniu) būdu: didaktinės įžvalgos“ (3 akad. val.) 2021--
Vytauto didžiojo universitetas Lietuva Mokymai "Įvadas į statistinę duomenų analizę su R" (4 akad. val.) 2021-2021
Welcomeurope ir LMT Lietuva Mokymai "Proposal preparation and budgeting in Horizon Europe for the Research Council of Lithuania" (8 akad. val.) 2021--
Kauno technologijos universiteto Socialinių, humanitarinių mokslų ir menų fakulteto Duomenų analizės ir archyvavimo (DAtA) centras Lietuva Seminaras "Įvadas į socialinių tyrimų duomenų valdymą" (8 akad. val.) 2021--
Dalyvavimas projektuose
Laikotarpis Projekto aprašymas
2017-2017 Tyrėja projekte "Parama mokslinei išvykai" (projekto sutarties nr. S-KEL-17-246).
2019-2021 Podoktorantūros stažuotoja projekte "Žaliasis marketingas Lietuvoje: kritinis vertinimas ir plėtros galimybės" (projekto nr. 09.3.3-LMT-K-712-02-00533).
2021-- Podoktorantūros stažuotoja projekte „Žaliojo marketingo suvokimo poveikis jaunimo žaliųjų produktų vartojimo elgsenai“ (projekto nr. 09.3.3-LMT-K-712-19-0077).
2022-- Tyrėja projekte „Žaidybinių elementų poveikio internetinės parduotuvės lojalumui modeliavimas“ (projekto nr: S-MIP-21-23).
Narystė tarptautinėse organizacijose, komitetuose, ekspertinė veikla, dalyvavimas redkolegijose
Laikotarpis Pavadinimas
2016-- Lietuvos marketingo asociacijos narė
2018-- Žurnalo „Journal of Business Administration Research“ redakcinės kolegijos narė
2019-- Marketingo mokslo instituto narė
2019-- Amerikos marketingo asociacijos narė
2019-2019 Tarptautinės mokslinės konferencijos "Sustainable Solutions for Growth (SSG) 2019" (Wroclaw, Lenkija) mokslinio komiteto narė
2020-- Žurnalo „American Journal of Theoretical and Applied Business“ redakcinės kolegijos narė
2020-- Žurnalo „International Journal of Management Research and Economics“ redakcinės kolegijos narė
2021-- Žurnalo „Journal of Sustainable Business and Economics Research“ redakcinės kolegijos narė
2021-- Žurnalo „Economies“ kviestinė redaktorė (Special Issue „Management Challenges for Business in Digital Economy: New Pathways and Research Trends“)
Kita veikla
2020 m. gautas VILNIUS TECH apdovanojimas už geriausią monografiją (Skačkauskienė, I.; Vilkaitė-Vaitonė, N. Paslaugų vartotojų lojalumas: monografija. Vilnius: Technika. ISBN 9786094760518.)
2021 m. gautas VILNIUS TECH apdovanojimas už geriausią publikaciją Vadybos kryptyje (Vilkaitė-Vaitonė, N.; Skačkauskienė, I. Service customer loyalty: an evaluation based on loyalty factors. Sustainability: Special issue: Smart tourism innovations, consumer behavior, and sustainable development, 12(6): 1-20. DOI: 10.3390/su12062260).